reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Škerko

Ján Škerko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  261
  •  | 
  • Páči sa:  6 976x

Kto som? To je zaujímavá otázka, ale nie na mňa. K tomu by sa mohli vyjadriť ľudia, čo ma poznajú. Ale ak mám predsa len napísat pár viet, tak som ako duchaplný vlk oháňajúci sa palicou. A dôchodca. Moje motto je: s pevnou, ostrou a jasnou mysľou vpred. Som človek, ktorý chce niekedy reagovať na dianie okolo nás. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Som vojnový štváč a som na to hrdý

Ján Škerko

Som vojnový štváč a som na to hrdý

Manipulácie Róberta Fica a jeho verného žiaka Petra Pellegriniho.

  • 27. mar
  • Páči sa: 46x
  • Prečítané: 700x
  • 0
Pán Pellegrini, čo mi na Vás najviac vadí.

Ján Škerko

Pán Pellegrini, čo mi na Vás najviac vadí.

Teda vadí mi toho viac, ako som sa už vyjadril v predchádzajúcich blogoch.

  • 24. mar
  • Páči sa: 69x
  • Prečítané: 1 451x
  • 2
Vláda, ktorá nepočúva hlas ľudu bude zvrhnutá!

Ján Škerko

Vláda, ktorá nepočúva hlas ľudu bude zvrhnutá!

Dokedy si to necháme ľúbiť!?

  • 19. mar
  • Páči sa: 128x
  • Prečítané: 7 089x
  • 2
Andrej Danko - symbol revolúcie proti diktátorskej tyranii semaforov

Ján Škerko

Andrej Danko - symbol revolúcie proti diktátorskej tyranii semaforov

Zničený semafor symbolizuje rozpad autority a chaos v spoločnosti.

  • 16. mar
  • Páči sa: 36x
  • Prečítané: 658x
  • 2
Nezávislé médiá sú strážne psy demokracie a keď zaspia, vlci vtrhnú do košiara

Ján Škerko

Nezávislé médiá sú strážne psy demokracie a keď zaspia, vlci vtrhnú do košiara

Sloboda slova? Kto to potrebuje? Vláda nám teraz povie, čo je pravda.

  • 13. mar
  • Páči sa: 25x
  • Prečítané: 367x
  • 2
reklama
Optimistický blog, alebo vládny zmätok?

Ján Škerko

Optimistický blog, alebo vládny zmätok?

Fico odišiel do Ruska a už ho nikto nikdy nevidel. Predtým hovoril o mieri.

  • 11. mar
  • Páči sa: 82x
  • Prečítané: 2 215x
  • 0
Je Róbert Fico agent Kremľa? Čo vy na to pán Pellegrini?

Ján Škerko

Je Róbert Fico agent Kremľa? Čo vy na to pán Pellegrini?

Hovorí ako ruský agent, koná ako ruský agent, tak asi bude ruský agent.

  • 5. mar
  • Páči sa: 58x
  • Prečítané: 1 540x
  • 4
Fico a Pellegrini, vy už nezastupujete tento národ

Ján Škerko

Fico a Pellegrini, vy už nezastupujete tento národ

Fico sa zbláznil a Pellegrini čučí ako voš pod chrastou.

  • 2. mar
  • Páči sa: 64x
  • Prečítané: 1 157x
  • 0
Marioneta  v Prezidentskom paláci

Ján Škerko

Marioneta v Prezidentskom paláci

Pellegrini je Ficova ozvena.

  • 27. feb
  • Páči sa: 54x
  • Prečítané: 1 299x
  • 4
Mimoriadna správa! Róbert Fico - majster marketingu.

Ján Škerko

Mimoriadna správa! Róbert Fico - majster marketingu.

Róbert Fico vie ako na seba upozorniť.

  • 25. feb
  • Páči sa: 39x
  • Prečítané: 873x
  • 2
reklama
Prečo Maďarsko zotrváva v EÚ?

Ján Škerko

Politika Prečo Maďarsko zotrváva v EÚ?

Orbánovo Maďarsko robí stále naprieky.

  • 23. feb
  • Páči sa: 36x
  • Prečítané: 796x
  • 10
Ale súdruh Fico, trochu úcty k ženám

Ján Škerko

Ale súdruh Fico, trochu úcty k ženám

Karafiáty k MDŽ už máte pripravené?

  • 17. feb
  • Páči sa: 102x
  • Prečítané: 5 428x
  • 2
„Historik“ Vladimír Vladimírovič Putin

Ján Škerko

„Historik“ Vladimír Vladimírovič Putin

Putin sa rád vracia do histórie nekonečnými prednáškami, kde sa oháňa tvrdením, že Ukrajina neexistovala a neexistuje.

  • 15. feb
  • Páči sa: 30x
  • Prečítané: 781x
  • 4
Čo urobí Peter Pellegrini, keď sa opäť bude lámať chlieb? Myslíte si, že povie: „Jedzte z neho všetci?“
Róbert Fico - nielen vodník, ale i rybár

Ján Škerko

Róbert Fico - nielen vodník, ale i rybár

Zrušenie ÚŠP bolo pre neho poslednou prekážkou. Oslobodil seba a „našich ľudí“ od práva.

  • 10. feb
  • Páči sa: 66x
  • Prečítané: 4 263x
  • 4
reklama
Ako nenávidený Matovič uchránil slovenské rodiny pred inflačným šokom

Ján Škerko

Ako nenávidený Matovič uchránil slovenské rodiny pred inflačným šokom

Sulíkova internacionála bohatých kvôli tomu povalila vládu.

  • 7. feb
  • Páči sa: 39x
  • Prečítané: 7 352x
  • 4
AI vie všetko: Od výšky Eiffelovej veže až po zmysel života

Ján Škerko

AI vie všetko: Od výšky Eiffelovej veže až po zmysel života

Zbavte sa stresu z nezodpovedaných otázok s pomocou AI.

  • 6. feb
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 390x
  • 0
Ficov svet a svet

Ján Škerko

Ficov svet a svet

Kontrasty medzi globálnymi a lokálnymi témami.

  • 3. feb
  • Páči sa: 88x
  • Prečítané: 4 334x
  • 0
Opýtal som sa Barda

Ján Škerko

Opýtal som sa Barda

Nie je bard ako Bard.

  • 2. feb
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 1 072x
  • 0
Orbán stiahol svoje veto

Ján Škerko

Orbán stiahol svoje veto

Maďarský premiér Viktor Orbán stiahol svoje veto po tom, ako ho lídri EÚ obvinili z vydierania.

  • 1. feb
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 749x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu